فهرست

ابلاغ برنامه ملی استفاده از شبیه سازها در آموزش پزشکی تا پایان شهریورماه

با هدف آماده سازی دانشجویان برای مواجهه با موقعیت‌های بالینی، افزایش امنیت بیماران و کاهش خطا ها و قضاوت های بالینی پزشکان و پرستاران، شبیه‌سازی آموزشی به عنوان تکنیک و رسانه تسهیل یادگیری و بهبود عملکرد، در حال توسعه در آموزش پزشکی است.

نصب و راه اندازی تجهیزات وب کنفرانس در مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا

در راستای توسعه خدمات الکترونیک و توسعه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی بابل، تجهیزات وب کنفرانس در مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا نصب و راه اندازی گردید. امید می رود این امکانات بتواند در توسعه کمی و کیفی آموزش و پژوهش آن مرکز مثمر ثمر بوده و زمینه را برای اشتراک دانش در سطح ملی و بین المللی فراهم نماید.

کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار تولید محتوای استوری لاین

در راستای توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه، دبیرخانه بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار تولید محتوای استوری لاین را در تاریخ شنبه ۱۹ مرداد برگزار نمود.

فراخوان دوره کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی

پذیرش اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد رشته "برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی برگزار می شود.

فراخوان تولید محتواهای الکترونیکی

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای تحقق رسالت خود برای تولید محتوای الکترونیکی و ارائه آن به تمام دانشگاههای علوم پزشکی کشور و بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه مورخ ۰۱ / ۱۱/ ۱۳۹۶ ، اقدام به فراخوان برای تولید محتوای الکترونیکی کرده است.

اولین فراخوان دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای اعطای گرانت به پروژه ها و طرح های توسعه ای آموزش مجازی

دانشگاه علوم پزشکی مجازی بر اساس ماموریت خویش برای توسعه آموزش مجازی و اعتلای جایگاه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی سلامت، نقشه راه روشنی برای خود ترسیم نموده و حمایت‌های ویژه از دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با آموزش مجازی را در برنامه های خود لحاظ نموده است.

انتخاب دکتر ایمان جهانیان بعنوان عضو شورای پژوهشی و آموزشی دانشگاه مجازی علوم پزشکی کشور

دکتر ایمان جهانیان از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور به عنوان عضو حقیقی شورای آموزشی و پژوهشی آن دانشگاه منصوب گردیدند. متن ابلاغ مذکور به شرح زیر می باشد

اجرای روش تدریس ( belended learning) برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد

براي نخستين بار در دانشگاه علوم پزشكي بابل، اجراي روش تدريس تلفيقي حضوري-مجازي( belended learning) توسط سركار خانم دكتر افسانه بختياري استاديار گروه مامايي و سركار خانم منيره پروانه دانشجوي دكتراي مديريت آموزشي با همكاري مركز IT دانشگاه انجام شد.

بازدید مسئول بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه از دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

جناب آقای دکتر یمین فیروز مسئول بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه در راستای اهداف و ماموریت برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی و دانش افزایی و کسب ایده برای اقدامی موثرتر و نزدیک به استاندارد های ملی در زمینه آموزش مجازی به همراه کارشناس دبیرخانه تحول و نوآوری آموزش دانشگاه سرکار خانم آقاتبار و سیدعلی میری رئیس امور اداری دانشکده پیراپزشکی روز شنبه مورخ 23 بهمن ماه 1395 از دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که قطب علمی آموزش پیشرفته الکترونیکی در آموزش پزشکی کشور محسوب می شود بازدید کردند.

سمینار تازه های هپاتیت B , C بصورت ویدئو کنفرانس اجرا شد

سمینار تازه های هپاتیتBوCبا حضور دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل،پروفسور علویان رئیس شبکه هپاتیت ایران ورئیس مرکز بیماریهای کبدی خاور میانه وجمعی از اساتید پزشکی،پرستاران و رابطین سلامت در سالن امام علی (ع)دانشگاه برگزار و بصورت ویدئو کنفرانس نیز پخش شد.